اجرای ویژه برنامه «در کتاب» در دهه کرامت 

اجرای ویژه برنامه «در کتاب» در دهه کرامت 

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: از آنجایی که در آستانه دهه کرامت قرار داریم بنابراین ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در نظر دارد ویژه برنامه «در کتاب» را با محوریت کانون فرهنگی هنری فاطمه ها در جنوب کرمان اجرا کند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی که در آستانه دهه کرامت قرار داریم بنابراین ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در نظر دارد ویژه برنامه «در کتاب» را با محوریت کانون فرهنگی هنری فاطمه ها در جنوب کرمان اجرا کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: متاسفانه امسال با وجود ویروس منحوس کرونا به مانند سال های گذشته امکان برگزاری برنامه های حضوری و جمعی در دهه کرامت نیست بنابراین ویژه برنامه «در کتاب» به گونه ای برنامه ریزی شده تا در راستای تداوم طرح ملی راهکار از طریق فضای مجازی اجرا شود.

وی با اشاره به نحوه اجرای برنامه «در کتاب» اظهار کرد: این برنامه چهارشنبه هر هفته راس ساعت ۲۲ به صورت زنده از طریق پیج اینستاگرام کانون و کتابخانه فاطمه پخش می شود و اعضای کانون ها می توانند هر هفته این برنامه را دنبال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: هر هفته یکی از فعالین عرصه کتاب و کتابخوانی از جمله نویسندگان، ناشران و اعضای فعال کتابخانه های کانون ها مهمان برنامه «در کتاب» می شوند و دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را در خصوص کتاب و کتابخوانی بیان کرده و تجربیات خود را در حوزه کتاب خوانی در اختیار مخاطبین قرار می دهند.

وی تاکید کرد: این برنامه که با هدف بزرگداشت دهه کرامت برنامه ریزی شده سعی دارد با ایجاد بستری مناسب از طریق فضای مجازی به معرفی فعالین حوزه کتاب و کتاب خوانی در کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور و چهره های شاخص کشوری بپردازد.

خوبی زاده اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف ما در دعوت از نوجوانان و جوانان کتابخوان عضو کانون های مساجد در این برنامه، دیده شدن این بچه ها است و این امر موجب می شود تا آنها با انگیزه و انرژی بیشتری در حوزه کتابخوانی فعالیت کنند و از سوی دیگر الگویی برای سایر همسالان خود می شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: سعی داریم حتی بعد از اتمام دهه کرامت این برنامه را تداوم داده و سپس ویدئوهای هر برنامه را ذخیره کرده و در قالب یک فایل در اختیار سایر گروه های کتابخوانی در کشور قرار دهیم.

وی در خاتمه عنوان کرد: کانون فرهنگی هنری فاطمه ها از کانون های برتر سطح جنوب کرمان و کتابخانه فاطمه ها کوچکترین کتابخانه دنیا است و از آنجایی که اصلی ترین فعالیت این کانون، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می باشد و سال ها است که این کانون در این زمینه فعالیت می کند بنابراین اجرای این برنامه به کانون فرهنگی هنری فاطمه ها محول شد.

پایان پیام/ 586